"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







lördag 26 mars 2011

OK, häng med nu! Detta är så jäkla häftigt va!!!


Nu mina vänner ska jag börja blogga igen. Men innan jag skriver första inlägget på länge om hur vi har det och vad vi gör så bara MÅSTE jag visa er nått som fick både mig och Toddan att få lite gåshud. Det var min kära svägerska Jenny som en dag utbrast: " Men kolla...."

Titta på bilden och läse de 2 första översta bokstäverna och sen de 2 första nedersta... JU NI.
Och sen läser ni de 2 sista översta bokstäverna och sen de två sista nedersta... ni ke...
Det bildar alltså båda flickornas namn om man läser ihop deras 2 första bokstäver ihop och sen deras 2 sista bokstäver ihop...
Helt galet!!!!
Två så olika namn, med samma antal bokstäver i...
Extremt mäktigt!

4 kommentarer:

  1. Jaaaa men hur cool var inte det då!!! Måste varit undermedvetet!!! =D

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt och roligt "sammanträffande" Mia och helt omedvetet. Ha det jättebra. Tusen kramar från Ann-Catrine

    SvaraRadera
  3. Wow, gud så magiskt!
    kul att du är tillbaka i blogg värleden igen. Jag som inte har FB hänger ju inte med i dina dgar, tankar och allt annars :) Puss på dig och dränk mig i bilder av världens sötaste flickor. Vad fina dom är och Juni ja du är värkligen en prinsessa!!!!

    SvaraRadera