"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







fredag 22 april 2011

Kom inte till mig och snacka Gud, det är ett som är säkert.

Idag var en sånn där dag som kändes lite halv trött tyckte jag. Ända från jag gick upp har saker som jag anser lite jobbiga, krävande, tråkiga dykt upp. Mitt på dagen ändrades detta. jag tog tillbaks allt jag kände missnöje mot...
Plötsligt hade jag allt, saknade inget...
För mitt på dagen idag fick jag ett samtal från min älskade vän.
Lilla Tindra jag skrev om i tidigare inlägg fick bara bli 4 år och några dagar...
Hur ska hennes mamma göra nu? Vad ska hennes tvillingsyster, pappa, mormor, farmor, vänner,,,,, vad ska dom göra nu??!!!
Vad ska hända med alla Tindras saker allt som finns i dubbeluppsättning där hemma.
GUD, hur tänkte du nu??? Hur FAN tänkte du nu!!!????
Själv tänker jag inget alls, för jag fattar ingenting.
Men det gör Tindra nu.... För nu vet hon mer än oss...

1 kommentar:

  1. FyTusan!! Sorgligt! En förälders värsta mardröm :(
    Känner dem inte men tårar rinner...

    SvaraRadera