"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







onsdag 29 december 2010

Nu har jag återfått bilderna som var på vift!



































































Här kommer några av de bilder jag tog förra veckan. Känner knappt igen mig själv, gud vad man förändras som gravid!! Ja, kroppen är ju självklart att den förändras men ansiktet!!?? Trötta ögon, stor snok och annorlunda form på ansiktet... Nåja, lite gulligt är det allt:)
Jag är extremt dålig på att välja ut bilder men här är ett urval av totalt 50 st bilder...

3 kommentarer:

  1. Du är mycket vacker!! Verkligen. Kram!

    SvaraRadera
  2. WOW WOW WOW!! jäklar i min låda vad vacker du är! det strålar dig. Som du skrev "jag är rik" du är enormt rik på skönhet.

    Killarna tackar så otroligt mycket för dom fina julklapparna! Dom var så fina på julafton

    SvaraRadera