"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







onsdag 15 december 2010

MODEL LAB

På söndag ska Nina, jag, Ronja och Sara iväg på skojigheter vill jag lova.
Har länge tänkt att jag skulle vilja ta lite "riktiga" bilder hos fotograf när jag är gravid och nu börjar ju tiden rinna ut..
Bara 3 v kvar till beräknad födsel.
Då ringer vännen Nina och frågar mig om jag är intresserad av att hänga på på en "rolig grej"
Nina hade fått erbjudandet att hon tilsammans med några vänner kunde komma och bli sminkade och fotograferade i ca 60 olika miljöer.
Ja här kommer ett utkast ur infon från Modell lab:
"......dagen börjar med att ni träffar våran make-up artist som kommer att lägga en make-up anpassad efter din ansiktsform och personlighet. Därefter får ni träffa vår fotograf som lommer att ta ungefär 60 bilder på er var i olika ljussättningar, bakgrunder och miljöer. Efteråt får ni sitta i lugn och ro och gå igenom bilderna.
Glöm inte att ta med accessoarer och kom gärna osminkad....."
Vi har inget köptvång på bilderna utan väljer de bilder vi vill ha.
HÄR har ni länken till företaget Modell Lab.
Ska bli jätte kul att göra detta med tjejerna och inte minst att få föreviga gravidmagen på detta sätt.
KUL!

1 kommentar:

  1. Ska bli riktigt skoj!!! Tänkte plocka med mig ngt roligt sällskapsspel eller dyl....har hört att det kan bli lite "dötid" när man väntar på sin tur att fotas ;) De fotar oss tydligen en timmer var =) Syns på söndag!

    Puzz å kram <3

    SvaraRadera