"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







fredag 3 december 2010

Julmarknad nr 2

Imorgon bär det av på Julmarknad nr 2 här i Svallet.
Uppe på Norra berget denna gång.
Eftersom jag bodde här i Sundsvall under de år jag var 16-20 år gammal så var jag inte så intresserad av just Julmarknader då... Detta gör att jag faktiskt aldrig varit på just denna marknad innan.

Ska bli en mysig stund, har "tvingat" med mig mamma också och sen kommer en hel del vänner att sluta upp där uppe med fika på Gulligården.
Hade ju bestämt mig för att kameran skulle få hänga med ut idag men den glömde jag förstås så jag har varken bilder på våran sopplunch på stan eller något annat idag.
Dessutom har jag inte heller packat BB-väskan eller gjort marsipan tomtar idag.
Detta får istället ske de närmsta dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar