"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







torsdag 30 december 2010

FUCK RHODOS, LOVE MYRA!







Jag blir snart tokig! Varit utan min vovve, Myra, sen 2 månader tillbaks nu. Otroligt jobbigt. Hon har det strålande hemma hos svärmor i Halmstad förstås, med 2 hundkompisar dessutom. Men vad gör väll det när ma älskar och saknar som SATAN!!!

Vi är otroligt tacksamma mot svärmor oh hennes man Aimo förstås!

Väljer att fullkommligt barnsligt och såklart helt utan vett lägga ansvaret på hela jäkla Rhodos Ö som gör att vi inte är samlade allihopa här och nu...

Visst låter det smart??!!!

HA! Nä kanske inte, men eftersom jag inte hyser egentligen 1 endaste varm eller behaglig känsla över Rhodos så passar det sig alldeles utmärkt.

SÅ ÄR DET MED DET!

Om ca 1,5 månad sitter vi, min älskade familj på ett plan påväg tillbax till vårat hem som jag älskar MEN till ön som jag inte alls på någotsätt tycker om. Då blir det full fokus på familj och mitt arbete. Mer tid kommer ändå inte att finnas. Tiden kommer att gå fort innan vi sitter på ett plan därifrån för förhoppningsvis SISTA gången. Där har vi redan lagt alldeles för mycket tid av livet...
FUCK RHODOS, LOVE MYRA är temat i detta inlägg!
HAHAHAHAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar