"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







onsdag 15 december 2010

Update






















Mycket bak blir det...
Igår var det dax för Lussebullsbak här hemma.
Juni och mormor är ett riktigt radarpar gällande bak:)
Idag efter dagis drog Jag, Juni, Junis dagis kompis Jack och hans mamma Hanna, ner på Kulturmagasinet (Svallets stadsbibliotek) för sång, dans och lek. MYCKET TREVLIGT.
Jag och Toddan har ha haft riktiga slö-förmiddagar nu tis och ons.
Efter vi har lämnat Juni på dagis kl 9 så har har vi krypt ner i sängen igen och bara myyys ända fram tills lunch.
Jätte härligt och inget jag ens kan minnas har hänt de senaste 3 åren.
Toddan börjar ju inte jobbar förens på eftermiddagarna så vi har gått om tid ihop..
Jag har försöker ta det så lungt som möjligt men det är nog inte min starka sida, vill gärna ha så mycket som möjligt planerat då jag så otroligt lätt blir uttråkad samtidigt som jag älskar att bara slappa.
Det bästa man kan göra när man är som jag är att fylla upp agendan med saker och människor jag tycker om men att se till att det inte blir ett stressat schema. Då kan jag njuta av både lugn och aktivitet på bästa sätt.
Det är nog det enda som kan vara lite körigt för mig som höggravid...
Huvudet vill så mycket mer än kroppen:)))
Imorgon förmiddag blir det UKEA och Birsta, målet är att bli klar med julklappsinköpen. Jag är skeptisk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar