"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







tisdag 7 december 2010

Men VAD är det frågan om??!!?

Tycker det går allmänt pissigt just nu.
Igår var ingen bra dag kan jag meddela. Inte av någon speciell anledning egentligen men lite av det mesta..
Toddan har skadat sin axel och är fullkomligt orörlig, kan varken lyfta eller göra något annat heller för den delen. Perfekt när man har 4 veckor kvar till beräknad förlossning....
Juni har börjat drömma mardrömmar och är rädd för Ugglor?!!!
Juni har också från att vara istortsätt helt torr även på nätterna börjat kissa i sängen i tid och otid. Hon är 2,5 år så det är inte något konstigt med det men jag undrar såklart endå varför då hon sovit utan blöja i 6 månader nu..
Jag är rastlös och har för mycket lagrad energi...
Igår vaknade jag dessutom med en finne INNE i näsan. AJ! Den är så ilskan att faktiskt hela ena näshålan är helt igensvullen och värker rejält. Som om inte det var nog så började jag blöda näsblod ur ANDRA näsborren igårkväll. JAG HAR BLÖTT NÄSBLOD 1 GÅNG TIDIGARE I MITT LIV....
Vad ÄR det frågan om???!!!
Ja, ja..
Har precis varit och lämnat Juni på dagis nu, dom har en musikpedagog där på tisdag förmidagar. Verkligen toppen.
Tog en liten promenad med en av Junis dagiskompisars mamma efter lämningen. En super go tjej som just separerat och flyttat "hem" till Sundsvall med sin son som är jämngammal med Juni.
Imorgon går vi in i vecka 37 (av 40) på graviditeten och vi har även tid hos barnmorskan då. Jag gillar att gå till barnmorskan, tycker det är mysigt.
Det är fullt ös inne i magen, dock inte så stor plats där inne längre så magen åker från vänster till höger och upp och ner när lilla N bökar därinne.
Toddan är hos kiropraktorn i detta nu. Hoppas dom kan få honom att känna sig lite bättre, så han slipper att gå runt och ha ont.
Mia

3 kommentarer:

  1. Gumman... Skönt att det inte är allvarligare saker som spökar ;) Hoppas Toddans axel repar sig!! Finnen försvinner, men attans så ont det gör när den är där! *vet*
    Junis kisseri i sängen kan ju helt klart bero på alla förändringar det inneburit med er flytt från Rhodos.. Hon kommer igen :)
    Puss på dig å hoppas allt lugnar ner sig lagom till nedkomsten! ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hoppas idag blir en bättre dag gumman!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det löser sig till det bästa för er alla!!!

    Ngn som saknar en grå halsduk?? Vi har en extra sen i helgen =)

    SvaraRadera