"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







torsdag 9 december 2010

Emma S. är mitt tips!

Måste passa på att tipsa er!
Jag har för ca 1,5 månader sedan börjat använda Emma S Wiklunds hudvårdsprodukter. Och kan helt klart säga att det är de absolut bästa produkter jag använt!

Nu har jag inte några problem med min hy, inga kvisslor, rynkor osv. Dock så har jag ofta haft små "knottror" på kinderna som inte syns men som jag känt.

Efter bara 2 veckor var dessa knottror borta plus att huden känns så otroligt välmående ren och fräsch.

Självklart har jag hela serien, är så vansinnigt dum att jag alltid vill ha hela serie av samma märke..

Tycker det är en underbar vardags lyx.

Hemsidan till Emmas produkter har ni HÄR!

Jag använder mig som sagt av hela serien men har de "vanliga" dag och natt krämerna INTE antirynk krämerna. Rengöringen är underbar, så även serumet som man ska ha innan krämen.

Som sagt mitt absoluta tips till er som gillar krämer.

Personligen är just krämer en av mina "laster", älskar´t!!!!

1 kommentar:

  1. Sådana här tips gillar jag :-) Jag är också "beroende" av krämer, tycker det är Häärligt med krämer. / Jeanette

    SvaraRadera