"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







fredag 10 december 2010

Vad händer då till helgen!




Igår hade vi fika date med Nina och påväg hem kände vi en stark äcklig doft som påminde om kattkiss= en av världens kanske äckligaste dofter.
När jag senare på kvällen läste Sundsvallstidning på nätet fann jag DENNA artikel.
Lite otäckt är det allt när man inte vet vad det är frågan om kan jag tycka...

Idag när vi var påväg hem kom samma stank igen....

Vi har varit uppe på sjukhuset idag och kollat läget. Tittat ut entren när man kommer med bilen till förlossning. Kollat förlossningen, BB samt vårhotellet där jag och Nike troligtvis kommer att stanna i allafall 1 natt.

Visste ni att Sundsvallsförlossning är Sveriges nyaste, modernaste. Det visste INTE jag förens för några veckor sedan.

Tycker det känns jätte kul!

Nu har vi ätit middag, Toddan åkt och tränat med Robban för att sen gå på jobb. Jag, mamma och Juni ska snart baka lite saffransbröd, kokostoppar och matbröd.

Sen ska vi såklart se IDOL-finalen ikväll:)

Imorgonbitti efter frukost bär det av till våra vänner Regina och Robban. Todda och Robban ska snickra lite eller i allafall hänga upp ett och annat i det nya fina huset medans Regina, jag och Juni ska baka lite Julbak.

Bilder utlovas;)

På söndag har Regina och Robban öppethus i deras nya fina hem. Det är ett sånt underbart hus, vårat andra hem;) Ska fota en massa bilder så att ni ska få se. Det är som en dröm!!

På eftermiddagen ska vi dra på Luciashow som Timrå ridklubb annordnar varje år. Fick tipset av vännen Nina som brukar gå på detta varje år.

Sen tidigt på morgonen på måndag är det dax för lucia på Junis dagis. Barnen ska ha sitt Luciatåg ute och sen blir det fika på dagis för alla föräldrar och barn. Ska bli super härligt.

Ja det var i stora drag hur våran helg kommer att se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar