"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







torsdag 16 december 2010

Många tankar som snurrar nu

  • Hur kommer det vara att bli flerbarnsförälder?
  • Hur kommer denna förlossning vara?
  • Hur kommer Juni reagera på att bli storasyster?
  • Vem är den här lilla flickan jag har i min mage? Hur ser hon ut?
  • Hur kommer våren/sommaren/hösten bli på Rhodos?
  • Hur kommer jobbet gå? Känner otrolig press....
  • Kommer vi flytta från Rhodos till hösten eller blir vi kvar ännu än tid?
  • Vart i världen kommer vi att vara till nästa vinter? ( frågan är öppen pga mitt jobb)
  • När kommer vi verkligen flytta hem på riktigt? KOMMER VI FLYTTA HEM PÅ RIKTIGT?
  • VAD ÄR EGENTLIGEN HEM? Inget självklart svar på den frågan längre....
  • Vilek linje rent yrkesmässigt ska jag satsa på? Alternativen för mig är inte oklara men pga hur vi bor/lever är det svårt att sätta igång... NU:omöjligt.

Ja det här är en del av vad som rör sig i mitt huvud mest hela tiden just nu.

Sen kan ni lägga till allt vardagligt som barnuppfostran, att räcka till som mamma, fru, vän, jultider osv ...

Det är mycket nu.

2 kommentarer:

  1. Förstår dig helt med dom översta frågorna.
    Du klär i din mage, du är alltid vacker men det lyser om dig med magen i vädret på varjebild!!

    SvaraRadera
  2. Helllllllen: Tack gumman!!!

    SvaraRadera