"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







onsdag 22 december 2010

Extremt klantig!


Här var det tänkt att jag skulle lägga upp några av de bilder jag tog när jag och tjejjorna i söndags fotade oss för Model Lab.

Tyvärr går inte det då jag lyckades med det man inte borde kunna.... I allafall borde man inte erkänna sin dumhet.
Men jag bjuder på det.
Bara 1 timme efter jag kommit hem från fotograferingen i söndags lyckades jag konvertera hela jäkla cdn där alla 40 bilder låg...
Puts väck så var allt borta.
Nina min kära kära Nina har löst problemet som hennes fullkomligt hopplösa väninna (JAG) ställt till med så jag får snart 1 ny skiva på posten...
TACK NINA!
Så jag får av förståliga skäl vänta med att visa er dessa bilder.
Istället bjuder jag på några bilder på oss INNAN smink och fotning:) Som alltid är bilderna klickbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar