"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







fredag 3 december 2010

Blir några rader om IDOL JAY i allafall


Har tittat på Idol ikväll.

Dom är super duktiga, helt klart.

Men den enda anledningen att jag faktiskt kollar är Jay Smith. Tycker pojken är helt otrolig.

Så otroligt duktig, sårbar, känslig, lidelsefull.... osv osv.

Jag kan inte för nått i världen förstå varför det finns folk som tycker grabben borde kastas ut från tävlingen pga att han kommits på att röka hasch.

Och då ska ni räkna in att jag är så ANTI DROGER man bara kan vara.

För det första, det är hur bra som helst för pojken själv att detta uppdagats. Det finns folk som nu kommer vara som hökar på honom och erbjuda/tvinga honom att reda ut sina missbruksproblem.

För det är nog inte många som går på att han råkade "få ett återfall"...

Klart killen har brukad droger det är inte speciellt svårt att fatta. Och med den mentaliteten, lidelsen och ångestuttrycket han visar oss har jag inte svårt att förstå varför det blivit så....

Låt grabben vara, han är nått utöver det vanliga.

Jag håller tummarna för att han får mer ro i själen och därmed ett hälsosammare liv i takt med att självförtoendet växer.

Tyvärr är kanske denna branchen inte den bästa för att undvika missbruk dock.

ROCK N ROLL kompisar!

Jo, just det...
Dansarna i Idol...... Vart har dom hittat dom??

1 kommentar:

  1. Jay är fantastisk!! Går nog inte bli bättre. Jag är helt såld / Johanna

    SvaraRadera