"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







lördag 2 april 2011

Min Idol!





Imorse vaknade jag av att jag hörde Juni kliva upp i sitt rum (sover otroligt lätt sen jag fick barn...), det tog lite tid innan hon kom in till oss. När hon väl kom, kom hon med sin baby i barnvagnen i klädd en av sina prinsessklänningar. Bäst att vara fin direkt liksom...., det nalkas ju Barbiefilm till frukost och då ska det ju dansas och sjungas:) VARJE MORGON!!!

I allafall, där kom hon prinsessan min, sjungandes på " tingelingelinge tåget far ut i vida världen, den som 50 öra har får följa med på färden..." Hon parkerade vagnen, drog igen dörren innifrån och kröp upp till oss. Men hon stannade bara ett ögonblick för sen backade hon ner igen. ???????? - Jag är kissig kucklade hon glatt för sig själv. Viskandes, då hon lärt sig att inte väcka Nike. In på toaletten, meckade med pottan... - "åsså torka snippis", hörde hur hon drog i pappret. Min duktiga duktiga flicka!!!!!

Sen kom hon uppkrypande. Pussade pussade pussade mamma och pappa i vanlig ordning och mös en stund. Jag tittade upp på henne och då var det kört. -" Mamma vi går upp och äter frukost, jag vill se Barbie. Tiiiiiiitta, jag har klänning.

Älskade underbara unge.

Om jag var tvungen att bli någon annan person och fick välja vilken skulle jag TVEKLÖST välja att bli Juni

Hon är min Idol, världens coolaste, finaste , vackraste lilla människa!

1 kommentar:

  1. Vad underbart du har skrivit om Juni!! Jag ser henne framför mej och tänker då tillbaka på de mornar hon kröp upp hos mormor o morfar för ett par månader sedan!!!

    SvaraRadera