"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







söndag 3 april 2011

Bara en liten tanke som har följt med mig idag...


Vad tröttsamt det är med "vänner"som bara hör av sig och engagerar sig när dom själva vill få ut något av det eller behöver något..

Ännu märkligare är det att dom inte fattar att det dom gör är uppenbart.

Blir lika brydd varje gång jag ser sånt, även när det inte är jag själv som blir utsatt av det personligen.

Trött-mössor...

Nä, sånna orkar jag inte med.

Dom låter jag passera..... Men med ett leende på läpparna, har inget behov av att ens ge uttryck för att jag fattar vad dom håller på med.

Och det hoppas jag att dom jag bryr mig om också gör och inte låter sig utnyttjas av egon som vill glida på räkmackor eller bara få ut saker för egen vinning på andras bekostnad.

USCHA BUSCHA ;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar