"I have decided to stick with love.
Hate is too great burden to bear"
Martin Luther King, Jr







söndag 9 januari 2011

Idag är en väldigt gravid dag.





































Idag verkligen ÄR jag gravid... Ja det har jag ju varit sen i april men idag verklige verkligen känner jag mig extremet gravid. trött i kroppen...
Vi har precis kommit hem från Regina och Robban.
Toddan och Robban har skottat tak, vi har fikat och myst. Och Juni har i stort sätt lekt ihjäl Regina;)
Jag älskar dig Tant Regina hör jag min dotters vackra stämma säga med jämna mellanrum till min fina vän.
Det värmer gott i hjärtat det!

Juni totaldäckade i bilen hem, runt kl 17 tiden, så nu får vi se vad som sker.. Kanske hon kommer sova hela natten, hon sover så otrolgt djupt att vi inte kan med att väcka henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar